wtorek, 4 czerwca 2013

Ulubieńcy maja 2013

Hej kochani!
Maj zleciał mi straasznie szybko;) i wpadło w moje ręce kilka ulubieńców, jest tego dosłownie garstka,ale są to produkty bez których nie wyobrażam już sobie funkcjonowania;)
Tutaj możecie zobaczyć filmik:)
A oto i Oni;)) :

 Perełki brązujące SUNKISSED - używam ich zamiast podkładu, po prostu omiatam nimi buzię, idealnie się do tego nadają,bo są matowe i nie mamy efektu bombki na naszej buźce;)

 Eyeliner Rimmel kol.006 - szybko zasycha i się nie maże,nawet w upałach ;)

 Tusz do rzęs YR - dlaczego go tak kocham możecie zobaczyć tutaj . Co tu dużo mówić - efekt sztucznych rzęs, są po prostu niebiańskie!


 Chusteczki do demakijażu Pure - zmywają bardzo dobrze każdy makijaż bez rozmazywania go:)



  Szampon Alberto i odżywka Superdrug  - moje kokosowe duo do włosów. O szamponie mówiłam Wam wiele razy, że go kocham:) a odżywka nie dość że w wygodnym opakowaniu z pompką to jeszcze odżywia nasze włosy,pozostawiając je miękkie i miłe w dotyku a do tego zapach utrzymuje się na włosach nawet 3 dni!

 Żel do mycia buzi i do demakijażu YR - mój ulubieniec od wielu wielu lat:) zmywa dosłownie wszystko z naszej buzi, wystarczy mała kropelka:) i nie szczypie w oczy ani ich nie podrażnia:)

 Żel w sprayu z odżywką 2 w 1 - stosuję ko po każdym myciu włosów. ale też na suche, nie obciąża, nie skleja i nie przetłuszcza naszych włosów


;Lakier do włosów Tesco - jak dla mnie za tą cene (ok.40p) jest naprawdę super, a nawet lepszy od WELLA Shock Waves czy jakoś tak;) nie skleja włosów, łatwo się wyczesuje no i nie robi nam efektu łupieżu:)

A jacy są Wasi ulubieńcy? Macie jakieś swoje perełki?
Buźka:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz