niedziela, 28 lipca 2013

Test na żywo : tusz do rzęs Collection 2000 SKYLASH

Hejka!
Nie dawno stałam się posiadaczką niesamowitego tuszu do rzęs z Collection 2000, a to wszystko dzięki mojej koleżance, która mi go poleciła i wyczaiła w sklepie, straasznie Ci dziękuję Paulinko!:)
Widziałam jaki efekt robi na rzęsach mojej koleżance,więc długo się nie zastanawiałam nad jego zakupem,tym bardziej,że dorwałyśmy go w funciaku!:):)
Chciałam Wam pokazać jaki efekt robi na rzęsach, bo pięknie jesy wydłuża, pogrubia i podkręca, otrzymany nią efekt utrzymuje się cały dzień, nie osypuje się i bardzo łatwo się zmywa:)

Zapraszam na film:

A Wy  jesteście posiadaczkami tego tuszu? U Was również się sprawdził?
A może macie jakieś inne swoje perełki tuszowe?
Buziaki:*:*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz