środa, 21 maja 2014

Maseczka głęboko oczyszczająca pory - Avon Clearskin + zdjęcia

Hejka Hej!
Dzis nagralam dla Was filmik z recenzja maseczki z avonu, gleboko oczyszczajacej pory z serii clearskin z glinkami mineralnymi i 0,5% kwasem salicylowym.
Maseczka jak dla mnie jest ekstra!

Plusy:
-cena - ok.10 za tubke o pojemnosci 75ml
-dlugi termin przydatnosci,bo az 12 miesiecy od otwarcia
-zapach - ktorego wlasciwie nie ma, czuc jedynie zapach glinek, ktore nie draznia (przynajmniej) mojego nosa
-super oczyszcza nasza buzie,wydaje sie byc sterylna
-zbiera nadmiar sebum
-latwo sie ja zmywa i nie brudzi zlewu pomimo czarnego koloru

Minusy:
- producent nie zamiescil na tubce w jez.polski info o kwasie w skladzie, natomiast w innych jezykach taka informacja widnieje
-po zmyciu jej twarz jest sucha (a mam cere mieszana/tlusta)
-delikatnie mnie podraznila,ale zdarzylo sie to pierwszy raz,a uzywam jej od ok.3 miesiecy
-sciaga nasza buzie w trakcie jej noszenia
-producent mowi nam,ze zasycha (zmienia kolor na szary i wtedy nasza skora jeat juz oczyszczona i mozemy maseczke zmyc) w ciagu 10-15 min. - u mnie trwa to ok.20-25 min :/

Ogolnie daje jej 4-/4= na 5
Ja jestem z niej mimo wszystko zadowolona,bo pieknie dba o moja skore no i jest fajnym dodatkiem.
Jezeli chcecie dowiedziec sie wiecej na jej temat i zobaczyc zdjecia jak to oczyszczanie przebiega na mojej buzi zapraszam na film:




Ha! Tym razem miniatura bardzo mi sie podoba:)
Dajce znac co Wy sadzicie o tej maseczce,jezeli mialyscie ja okazje wyprobowac
oraz dajcie mi znac jakiego produktu recenzje chcialybyscie uslyszec,przeczytac:)
Sciskam Was goraca, przesylam buziaki i do nastepnego! Hej!
:*:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz