środa, 6 sierpnia 2014

Tusz Clinique - co o nim sądzicie?

Hej!
Dawno mnie tu nie bylo, wiem,ale ostatnimi czasy na nic mi nie starcza czasu. Dzis znalazlam chwilke zeby uzupelnic braki na moim blogu:)
Jakis czas temu (niestety juz pewnie jest niedostepna) w gazecie Glamour byl dodatek - do wyboru miniaturka tuszu do rzes Clinique lub podajze 2 odcienie pomadki w kredce, ja na polce sklepowej dorwalam ostatni egzemplarz z tuszem, moze to i lepiej,bo bym nie wiedziala czy wybrac tusz czy pomadke;p
Chcialam sie Wam zapytac,czy mialyscie ten tusz,bo ja nigdy go nie uzywalam,nawet zadnego produktu tej marki nie mialam o ile dobrze pamietam,a nie chce go jeszcze otweirac,najpierw musze zuzyc inne;p Tak wiec doradzicie mi cos? Ktos z Was go uzywal?

buziaki:**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz